Известие

Collapse
No announcement yet.

Ще се беся вече...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Разбитите накрайници се оказаха разбит накрайник...а разбития накрайник се оказа не толко разбит , а само леко "хлабав"...а не искаха да ми правят реглаж , заради кривия макферсон , крив във стеблото.

    Сега съм с еднакви макферсони , кво да им е различното? "Новия" съм го купил комплект с пружина и всичко останало...не са различни и колата не стои "клекнала" от някоя страна , ако някой това има впредвид.

    А тема в "техния" раздел не пиша , щото па не е станало кой знае кво , ако ми бяха ремонтирали нещо и не го бяха направили като хората , е щях да рева в "техния" раздел.

    Е сега не е "пияна" и волана е прав и върви направо...а кривото стебло на стария амортесъор бе видимо с просто око.

    Абе хора , яд ме е на това , че ти му разправяш че колата е ударена в бордюр , странично , при "пълен" ляв , в джантата на "8 часа" , показваш му и джантата , която си е порядъчно подбита , но е на колата , казваш му че колата е видимо разчекната...той след 2 часа ти обяснява че всичко и е здраво и право .
    Last edited by snaiperisto; d.m.y г., 23:44.
    Алфа 156 1.8ТС+ГИ-метан

    Comment


    • #17
      Ами при удар първо се изправя джантата, после ако продължава с проблемите се почва опит за реглаж и смяна на другите неща. (особенно ако изкривяването не е видимо след изправяне на джантата) Аз съм удрял бордюр с 145-цата (ма там беше видимо крив носача, шенкела и амортисьора.) иначе сега като усещах вибрации в 155-цата първо изправих джантите, за да видя до колко се дължи на джантите и дали има друга причина.
      2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
      CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от snaiperisto Покажи съобщение
        Разбитите накрайници се оказаха разбит накрайник...а разбития накрайник се оказа не толко разбит , а само леко "хлабав"...а не искаха да ми правят реглаж , заради кривия макферсон , крив във стеблото.

        Сега съм с еднакви макферсони , кво да им е различното? "Новия" съм го купил комплект с пружина и всичко останало...не са различни и колата не стои "клекнала" от някоя страна , ако някой това има впредвид.

        А тема в "техния" раздел не пиша , щото па не е станало кой знае кво , ако ми бяха ремонтирали нещо и не го бяха направили като хората , е щях да рева в "техния" раздел.

        Е сега не е "пияна" и волана е прав и върви направо...а кривото стебло на стария амортесъор бе видимо с просто око.

        Абе хора , яд ме е на това , че ти му разправяш че колата е ударена в бордюр , странично , при "пълен" ляв , в джантата на "8 часа" , показваш му и джантата , която си е порядъчно подбита , но е на колата , казваш му че колата е видимо разчекната...той след 2 часа ти обяснява че всичко и е здраво и право .
        Колега "майстора ми" не случайно те е пратил на реглаж точно за да се види кое е криво и явно е бил прав че няма нищо разбито Така че мисля че вдигаш пара безмисленно - иначе благодаря за рекламата - писането ти само по себе си доказва че сме си свършили работата и не сме сменили нищо което е здраво
        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
        sigpic
        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

        Comment


        • #19
          @snaiperisto, а аз направих подобен удар и за МОЕ съжаление... ми смениха цялата лява страна в един сервиз, който "продължавам" да посещавам.
          И нещеш ли... половината неща се оказаха здрави.

          Така, че монетата има две страни.

          Comment


          • #20
            Малко не съвсем по темата и не е в защита на никого от недоволните, ама не им е лесна и работата на съвестните хора по сервизите.
            Лесна е само за простаците на които като отидеш искат да им се каже ТОЧНО какво искаш да ти сменят или направят (понеже те нито могат да диагностицират проблем, нито смятат, че им е работа това), те "оправят" това, което си поискал от тях като в процеса трошат всичко което е чупливо (всичко от пластмаса, късане на болтове и т.н.) обаче в крайна сметка са ти оправили това, което си поискал от тях да оправят... "Ама проблема си е останал..?" им казва клиента... "Еми баце ти ни каза да сменим едикоеси и ние го сменихме, ти си си виновен, начи не е било от това, сеш'се?!" ти отговаря "МАЙСТОРА". Е на такива им е лесно.
            Трудната работа е на тия дето им закарваш колата и им казваш какво прави и те се наемат да открият проблема и да го отстранят, като (понеже си вършат съвестно работата) в процеса намират още 1001 неща за правене... Оттам обаче клиента е недоволен и вика "Тия са бааахти копелетата, закарах им я щото тракаше едикоеси, те ми сменили половината двигател и ми взеха ХХХХ лева/2-пъти колкото дадох за колата!!!"...
            Проблема на тия сервизи е, че не съответстват на мисленето на повечето разбирачи-клиенти, което е в общи линии, че кола на 15 години не само, че е перфектна отвсякъде и наложителните ремонти са минимални ако не и никакви по нея, но и също така каквото и да се прави на такава кола, струва двуцифрено число в лева (понеже все пак си е кола на 15 години, сеш'се, не може да е като на новите коли...).
            Тъжния факт е, че това работи, но само при някои други марки, РАЗЛИЧНИ от Алфа Ромео. На който не му харесва, това не е неговата марка коли.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
              Колега "майстора ми" не случайно те е пратил на реглаж точно за да се види кое е криво и явно е бил прав че няма нищо разбито Така че мисля че вдигаш пара безмисленно - иначе благодаря за рекламата - писането ти само по себе си доказва че сме си свършили работата и не сме сменили нищо което е здраво
              Колега , "майстора" ти не ме е пращал на реглаж , камо ли пък "неслучайно"...демек компетентно. Думите му бяха , да си изправя джантата и всичко щяло да се оправи.

              Аз докарах колата лично при тебе и твойте думи бяха "крив накрайник или крив шенкел" , демек - нещо е КРИВО , което се подразбира от самосебеси , а и аз бях на това мнение. Никой нищо не е казал за РАЗБИТО.

              Докарах я за да откриете какво е КРИВО и да се отстрани проблема , е при положение че вариантите са четири - носач , накрайник , шенкел и амортесъор...и всичките детайли са на едно място...

              А за това че не започнахте някакви ремонти , само за да ми вземете парите , заслужавате уважение , рядко някой сервиз ще "изпусне" клиент. Но според мен , не сте си свършили работата , щом си тръгнах с кривия амортесъор.

              Мисля че ще е коректно да признаеш , че майстора ти не е забелязал или въобще не е погледнал кривото стебло на амортесъора , макар че щом гумата стои неестествено , значи все нещо е криво?

              А и съм далече от мисълта за конфронтация и някакви драсканици по теми , просто споделих случката...защото смятам че съм прав.

              Виждам че лоша дума за сервиза ти май не е написана , поне в този форум , макар че аз два пъти идвам при теб и в двата ми се случва едно и също , но ако случката ти звучи критично , приеми го като градивна критика.

              А па и всъщност , нищо страшно не е станало.
              Last edited by snaiperisto; d.m.y г., 22:30.
              Алфа 156 1.8ТС+ГИ-метан

              Comment


              • #22
                Според мен е имало проблем с комуникацията неискам да обвинявам никого, но смятам че ситуацията е ясна
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                  Според мен е имало проблем с комуникацията неискам да обвинявам никого, но смятам че ситуацията е ясна
                  време е за тимбилдинг

                  Comment


                  • #24
                    Моята кола в наи-големия сняг не я спрях и сам много доволен!

                    Comment

                    Working...
                    X